معايب ريمپ ايسيو

۴ بازديد

امروزه ريمپ خودرو در ايران و جهان مورد استقبال قرار گرفته است. در اين مقاله از مزايا و معايب اين فرايند خواهيم گفت و اين موضوع را مورد بررسي قرار خواهيم داد. تيم تخصصي تيونينگ دكتر ريمپ با چندين سال تجربه و علم كافي در اين خصوص موفق بوده است و در مسابقات درگ و ريس ايران افتخارات زيادي را كسب كند. با دكتر ريمپ همراه باشيد.

آيا ريمپ  خودرو كردن ضرري هم دارد؟

اين سؤال خيلي از شما دوستان است، جوابش هم بله است و هم خير. خيلي مهم است كه بدانيم چه كسي تيون انجام ميدهد ما مهندسين كامپيوتر خبره زياد داريم.

كساني كه نرم افزار ها را راحت حك كنند.

قفل نرم افزار را بردارند.

كساني كه مي توانند دسترسي پيدا كنند به يك سري جداول و مقادير مختلف

از همه مهم تر اين است كه آ ن ها بدانند با تغيير دادن آن پارامترها و آن اعداد و تايپ كردن يك عدد جديد توي آن جدول چه اتفاقي در موتور مي افتد؟

در واقع يك تيونر خوب اول بايد يك مكانيك خوب باشد، بايد موتوري ماشيني كه تيون مي كنند خوب بشناسد و بتواند در واقع پيش خودش بتواند تصور كند با اين تغيير چه اتفاقي توي آن موتور مي افتد؟

اين است كه صرفاً مثل يك بازي كامپيوتري يك سري عدد را بالا و پايين بكنيم اين تيون نيست، اين ميتواند عاقبت خيلي اسفناكي داشته باشد مخصوصاً توي ماشين هاي توربو.

در ريمپ مواظب خودرو هاي توربو باشيد

در ماشين هاي توربو با تغيير دادن مقدار سوخت، با كم كردن يا زياد كردن مي توانيد حرارت موتور را به شكل وحشتناكي پايين بالا ببريد و عمر يك موتور را خيلي زود كوتاه كنيد و موتور از بين برود. همين طور در جداول جرقه، همين طور در جداول حساسيت هاي عمل گرها خيلي راحت ميشود يك سنسور را حذف كرد، مي شود يك سنسور را كم اثر كرد اما نتيجه اي در مديريت موتور مي دهد و نحوهي كاركرد موتور ميتواند عاقبت خيلي خطرناكي داشته باشد.

در مقاله قبل ريمپ چيست اين فرايند را كاملا توضيح داده ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.