ريمپ خودرو پرايد با ايسيو زيمنس توسط دكتر ريمپ و افزايش سرعت و شتاب اين خودرو ، كاهش دماي كاركرد فن و حذف كاتاف تنها با برنامه ريزي بدون هيچگونه مشكلي كه به واسطه ي قطعات افزودني ( چيپ هاي متصل شونده ) ممكن است پيش بيايد . هزينه ريمپ پرايد چقدر است ؟ ميزان بهبود پرايد پس از ريمپ چقدر است ؟ اينها سوالاتي است كه در اين مقاله به آنها پاسخ خواهيم داد و افزايش شتاب اوليه به همراه افزايش شتاب ثانويه در فيلم زير كه يكي از مشتريان فول ريمپ ايسيو پرايد است آمده است.
ريمپ خودرو پرايد
صفر تا 100 پرايد معمولا بين 17 الي 19 ثانيه ( ميانگين 18 ثانيه ) ميباشد كه بستگي به مدل و نوع ايسيو پرايد و سراشيبي و دست فرمان راننده متفاوت است. در مركز ريمپ ايسيو دكتر ريمپ ما افزايش شتاب اوليه و ثانويه چشمگيري را براي پرايد رقم ميزنيم و كار را با گارانتي دكتر ريمپ خدمت شما تقديم ميكنيم ، 3 تا 4 ثانيه تفاوت در صفر تا صد اين خودرو ثبت گرديد پس چيپ تيونينگ معادل 15 تا 20 درصد افزايش بازده در پرايد نتيجه دارد كه با تقويت سيستم برقي و سوخت رساني ميتوان تا 25% تغيير را انتظار داشت.
در انجام ريمپ پرايد شاهد تغييرات جداول سوخت و جرقه در اين خوردو با انواع ايسيو باعث رسيدن به حداكثر توان اين موتور هستيم. معمولا بين ۱۰ تا ۱۵ % افزايش توان بسته به نوع موتور قابل دستيابي است. لازم به ذكر است خودرو هاي داراي هدرز را مي توان تعييرات بيشتري به منظور افزايش توان داد.
Stage 2 ريمپ بر روي موتور استاندارد: در اين مرحله بر روي جداول سوخت ،جرقه ، اكسيژن و دريچه گاز به نحوي تغييرات اعمال ميگردد كه بدون افزايش زياد مصرف سوخت حداكثر توان موتور و گشتاور تا ۱۰ % حاصل گردد. نكته قابل توجه اين است كه تمامي تغييرات با توجه به شرايط آب و هوايي و جغرافيايي و كيفيت سوخت بنزين ايران كاستومايز مي شود تا بدون ايجاد مشكل در موتور و كاهش عمر موتور ارائه گردد. نكته قابل توجه اين است كه خودروهاي استاندارد كه فاقد هدرز، كيت مكش و… اگر بدون در نظر گرفتن كيفيت سوخت اقدام به افزايش زياد اوانس جرقه براي حصول حداكثر قدرت گردد منجربه ناك (احتراق پيش رس) و افزايش دماي احتراق ميگردد. در حالت ناك نرخ انتقال حرارت نزديك به ۱٫۷ برابر ميگردد و گاها باعث ذوب شدن پيستون مي شود و همين افزايش دما تخريب كتاليزور را نيز در بر مي گيرد.