ريمپ و چيپ تيونينگ :
در پكيج ريمپ دكتر ريمپ ، تمامي ايرادات نرم افزاري اين خودرو برطرف مي گردد و شما شاهد افزايش ۱۰% توان موتور ،افزايش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخير دريچه گاز ، بهبود شتاب گيري و توانايي دست يابي به سقف سرعت بالاتر نسبت به سابق خواهيد بود.
رفع مشكل مصرف سوخت
وزن اتاق بالا ، گيربكس با ضرايب دنده بلند و عدم سازگاري بنزين باعث مي شود مصرف سوخت جك جي۵ به خصوص در شهر بالا مي باشد . با ريمپ خودرو جك جي۵ مي توانيم مصرف سوخت شهري رو كاملا پايين بياريم چجوري ؟؟ نكته مهم عدم سازگاري با بنزين است، وقتي موتور و برنامه ايسيو با بنزين در جايگاه سازگار باشه نسبت سوخت و هوا AFR در حالت ايده آل قرار ميگيره و مصرف خودرو پايين مياد.
جك جي ۵ به علت مشكلات متعددي همچون مصرف سوخت بالاي شهري باعث نارضايتي مشتريان شده است ، دكتر ريمپ با تغييرات جدول سوخت و جرقه بدون كاهش توان موتور و افزايش دماي موتور، مصرف سوخت اين خودرو را نزديك به ۱ ليتر در هر صد كيلومتر كاهش مي دهد.
مشكلات گيربكس مانند دنده مرده رفتن ،تاخير در معكوس كشيدن و…
يكي ديگر از مشكلات جك جي۵ اتوماتيك كه با آپديت گيربكس و ريمپ بهبود مي يابد عدم پاسخ گيربكس در زمان فشردن پدال گاز مي باشد كه به خصوص در زمان سبقت گيري و سراشيبي ها باعث فشار به موتور و ضعف در شتاب مي شود. اين موضوع رو مخصوصا زماني درك ميكنيد كه خودرو در هنگام نياز به معكوس كشيدن، مقاومت كرده و حالت واماندگي ايجاد مي شود.
دكتر ريمپ اولين شركت ريمپ ايسيو و چيپ تيونينگ ايرانيست كه قادر به تغييرات و آپديت كنترل يونيت گيربكس هاي اتوماتيك است. با انجام تغييرات در گيربكس اتوماتيك اين خودرو مشكلاتي مانند عدم معكوس كشيدن در سرعت هاي پايين، تاخير زياد از زمان فشردن دريچه گاز تا معكوس كشيدن گيربكس، تمايل گيربكس به بالاتر نگه داشتن دور موتور، رفع ضربه در هنگام تعويض دنده از بين مي رود.
رفع صداي ناك
ناك يا همان صداي پيستون كه چق چق چق در موتور صدا مي دهد به شدت باعث كاهش عمر موتور ، افت توان و افزايش مصرف سوخت مي گردد. اين خودرو مي شود. براي رفع اين مشكل شما بايد بنزين سوپر استفاده كنيد يا از مكمل بنزين استفاده كنيد. و اين هزينه گزافي براي مشتري دارد. ما با ريمپ ايسيو جك جي۵ كاليبراسيون جداول رو با استاندارد يورو ۲ و اكتان ۸۴ سازگار مي كنيم كه باعث مي شود ناك موتور با ريمپ به طور كامل رفع شود.
چوب شدن( ضعيف بودن ترمز) در زمان سرد بودن خودرو
يكي ديگر از مشكلات جك جي ۵ ضعيف بودن ترمز در زمان سرد بودن موتور است، دكتر ريمپ به پيدا كردن منشا ايرادات به صورت اصولي و علمي با ايجاد تغييرات به صورت نرم افزاري و اصلاح warm up اين ايراد را به صورت ۱۰۰ % مرتفع نموده و خدمت مشتريان گرامي ارائه مي دهد.
كپ اوليه و حركت اوليه ضعيف
به خاطر داشته باشيد كه بيشترين حالت توليد آلايندگي خودرو در زمان شتابگيري هست به همين علت كمپاني ها با استفاده از دريچه گاز برقي ، باز شدن دريچه گاز رو محدود ميكنند. به زبان ساده تر يعني وقتي شما پدال گاز رو ۵۰ درصد فشار ميديد دريچه گاز ۵۰ درصد باز نميشه !!ايسيو باز شدن دريچه گاز كنترل مي كنه تا آلايندگي بالانره و همين باعث ضعف اوليه خودرو ميشه و قضيه از اونجا بدتر ميشه كه گيربكس اتوماتيك ذاتا كند هست و وزن خودرو هم بالا .
ما در دكتر ريمپ با ريمپ جك جي۵ نسبت باز شدن پدال گاز با دريچه گاز رو خطي مي¬كنيم و عكس العمل پدال گاز را به گونه اي اصلاح مي كنيم كه ديگر شاهد هيچ تاخيري نخواهيد بود.
چگونه همزمان با كاهش مصرف ، قدرت موتور افزايش مي يابد ؟
جواب اين سؤال نياز به يك توضيح اوليه دارد ، با توجه به صحبت هاي بالا بعد از ريمپ ايسيو جك جي۵ برنامه ايسيو با موتور و بنزين معمولي سازگار مي شود مصرف سوخت كاهش مي يابد و ما در جداول سوخت مي توانيم در دورهاي بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرايط شتابگيري و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداكثر قدرت قرار دهيم همين باعث افزايش توان و شتاب ميشود.يعني وقتي در شهر و اتوبان يا زمانهايي كه از سرگاز استفاده مي كنيد مصرف شما كاهش مي يابد و در زماني كه نياز به شتاب و قدرت در سراشيبي ها داريد از جداول بهينه شده حداكثر قدرت استفاده ميكنيد.