ريمپ ليفان 620

۶ بازديد

ريمپ خودرو ليفان ۶۲۰ ،

يكي ديگر از مشكلات  خرابي زياد كتاليست اين خودرو مي باشد كه باعث روشن شدن چراغ چك  و خطاي  سنسور اكسيژن دوم مي شود ،ما مي‌توانيم سنسور اكسيژن دوم را براي شما غير فعال نماييم و عملاً خودروي شما از يورو ۴ به يورو ۲ تبديل مي‌شود. با اين كار شتاب اوليه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. در ادامه مي‌توانيد با حذف كاتاليزور و يا خالي كردن آن، تيونينگ خودروي خود را كامل‌تر نماييد.

يكي از مشكلات اين روز هاي ليفان سواران خرابي زياد ديسك و صفحه گيربكس است كه منشاء اصلي اين ايراد تاخير زياد دريچه گاز و گشتاور پايين موتور است كه باعث نيم كلاچ هاي زياد راننده و از بين رفتن سريع صفحه كلاچ ميگردد. دكتر ريمپ به دستيابي به سر منشاء ايرادات به صورت علمي و رفع ايرادات به صورت علمي و نرم افزاري كليه مشكلات به اين خودرو را بر طرف مي نمايد.

ريمپ ايسيو ليفان ۶۲۰ افزايش قدرت موتور

افزايش ۱۰% توان موتور ،افزايش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخير دريچه گاز ، رفع محدوديت سرعت ، بهبود شتاب گيري

رفع ايراد افت دورآرام موتور وافت توان شديد در هنگام استفاده از كولر به خصوص درفصل گرما و لرزش موتور. تيم دكتر ريمپ با علم تخصصي كه در ريمپ دارد توانسته كاليراسيون جدول دور آرام موتور اين خودرو كليه مشكلات دور آرام كه شامل افت دور آرام موتور به هنگام كولر گيري، لرزش موتور و … مي باشد را به صورت ۱۰۰% رفع مي نمايد.

براي اولين بار در ايران تيم دكتر ريمپ مي تواند جداول مرتبط با زمانبندي سيستم متغير سوپاپvvt –cvt- vvti را مورد بهينه سازي قرار دهد تا رفتار كلي موتور را بنا به نياز مشتري تغيير دهد چرا كه تايمينگ سيستم سوپاپ را مغز مكانيكال موتور ميدانند. بنابراين با تغييرات زمانبندي سيستم متغيير سوپاپ مي توان نمودار گشتاور و توان در هر نقطه مورد نظر اپتيمم سازي كرد .به عنوان مثال تمامي كساني كه در حرفه تيونينگ فعاليت ميكنند ميدانند كه افزايش كاتاف موتور هيچ تاثيري در توان نهايي موتور ندارد و فقط با داشتن لوازم افتر ماركت مانند ميل سوپاپ هايي با duration  ، lift و overlap  بيشتر يا توربو شارژ با سايز بزرگتر ميتوان تنفس موتور را بهبود بخشيد تا از افت راندمان تنفسي و در نتيجه افت توان جلوگيري نمود.ما با تكيه بر دانش مهندسين تيم دكتر ريمپ توانستيم زمان بندي ميل سوپاپ را به نحوي تغيير دهيم كه در دور هاي بالا و افزايش كاتاف افت توان را به حداقل برسانيم و اگر مشتري نياز به گشتاور بيشتر در دور هاي پايين داشته باشد با اعمال تغييرات حداكثر گشتاور را در دور پايين تري داشته باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.