رفع خطاي كاتاليست و خطاي سنسور دوم اكسيژن در 405
يكي از خدمات ربمپ براي ۴۰۵ برنامه ريزي كاتاليست و يا حذف سنسور دوم اكسيژن است كه سبب افزايش گاز ۴۰۵و حذف چراغ چك بدليل خطاي سنسور اكسيژن دوم ميشود ، دكتر ريمپ موفق شده افزايش شتاب ۴۰۵ را با روش هاي مختلفي انجام دهد كه يكي از روش هاي افزايش گاز ماشين با برنامه ريزي سنسور دوم اكسيژن امكان پذير است. ۴۰۵ هايي كه ايسيو بوش دارند را مي توان با برنامه ريزي سنسور اكسيژن به شتاب مطلوب رساند. افزايش شتاب و قدرت خودرو ۴۰۵ چشمگير است و طبق نظر سنجي، اكثر كسانيكه ريمپ كرده اند، راضي هستند. حذف سنسور دوم اكسيژن در مواردي كه خودرو خطاي كاتاليست و يا خطاي خرابي سنسور دوم اكسيژن ميدهد در دستور كار قرار ميگيرد
روش ها و دلايل حذف خطاي كاتاليست
خرابي كاتاليزور و تعويض آن
خرابي سنسور اكسيژن ( دوم ) و تعويض سنسور دوم اكسيژن
خرابي سنسور يا مدار سيم كشي و حذف سنسور دوم اكسيژن ۴۰۵ از ecu نرم افزاري
سنسور دوم اكسيژن چيست ؟
در بعضي از خودروها دو سنسور اكسيژن در مسير دود خروجي موتور استفاده شده است. كه تمام خودروهاي چيني مدل 92 به بالا 2سنسور اكسيژن دارند. كه يكي از سنسورهاي اكسيژن قبل از كاتاليست معمولا روي مانيفولد دود و ديگري بعد از كاتاليست قرار مي گيرند كه سنسور اكسيژن دومي ( پائين دست ) جهت كنترل عملكرد كاتاليست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور كه توضيح داده شد با ريمپ ۴۰۵ ، خطاي ناشي از اين سنسور حذف ميشود
تاثير ريمپ ايسيو روي خودرو و حذف سنسور دوم اكسيژن ۴۰۵
ريمپ خودرو سبب افزايش شتاب ۴۰۵ بوشي و افزايش گاز اين ماشين ها ميشود ، با برنامه ريزي سنسور دوم اكسيژن تغيير محسوسي در قدرت اوليه و ثانويه موتور ديده ميشود به اين صورت كه دور گرفتن خودرو در لحظات اوليه توسط راننده حس ميگردد، در بالا توضيحاتي درباره سنسور اكسيژن و نحوه عملكرد دكتر ريمپ روي آن آمد، اميدواريم كه مقبول شده باشد.