ريمپ چيست بخش هفتم

۶ بازديد

 

كدام ايسيو براي ريمپ بهتر است؟

از نظر برخي از دوستان و مشتريان محترم ايسيو بوش بهتر از بقيه ايسيوها مي باشد اما اين گونه نيست.

تمام ايسيوها قابليت ريمپ را داشته و از نظردكتر ريمپ ريمپ ايسيو ها با يكديدگر از نظر خروجي اسب بخار تفاوتي ندارند و مي توان هر ايسيويي را به دلخواه مشتري و طبق اصول ريمپ كرد.

آيا ريمپ معاينه فني را از بين مي برد؟

از آنجايي كه در ريمپ ايسيو پارامترهاي جرقه زني و سوخت تغيير مي كند نسبت آلايندگي نيز از تغيير مي كند.

اما در دكتر ريمپ ريمپ به گونه اي انجام مي شود كه ميزان آلايندگي در حد مجاز خود باقي مي ماند و به هيچ وجه مشكل معاينه فني براي خودرو بعد ريمپ ايجاد نمي شود.

حتي خودروهايي كه مشكلات آلايندگي دارند را مي توان با ريمپ كاري كرد كه آلايندگي كاهش يابد

آيا با دياگ زدن مي توان فهميد كه ايسيو ريمپ شده است يا نه

دياگ دستگاهي است كه به حافظه موقت ايسيو دسترسي داشته و مي تواند خطاهاي موجود در ايسيو كه در حافظه موقت است را پاك كند.

دياگ هاي امروزي به حافظه اصلي ايسيو كه جداول ريمپ در آن ناحيه وجود دارند دسترسي ندارد و هيچ گاه با زدن دياگ ريمپ پاك نمي شود. بنا براين با دياگ زدن نمي توان فهميد كه ايسيو ريمپ شده است

اما اگر دانلود بر روي ايسيو انجام شود ايسيو به حالت كارخانه اي باز مي گردد.

دانلود ايسيو فرايندي است كه در برخي اوقات براي رفع ايرادات نرم افزاري استفاده مي شود.

كاتاف رگباري چيست؟

كاتاف رگباري يا همان Hard Cut Off عبارت است از قطع و وصل شدن سريع نوسان دور موتور در محدوده كاتاف (مثلا ۷۰۰۰ دور بر دقيقه) كه اين كار توسط ريمپ خودرو قابل انجام مي باشد.

بطور مثال در ۲۰۶ با ايسيو بوش مي توان نوسانات كاتاف را سريع تر از قبل كرد.

در ايسيوي آخرين حد دور موتور براي ۲۰۶ عدد ۶۵۰۰ دور بر دقيقه تعريف شده و در برگشت عدد ۶۰۰۰ دور بر دقيقه مي باشد. يعني دور موتور بين ۶۵۰۰ تا ۶۰۰۰ در حال رفت و برگشت با اختلاف ۵۰۰ دور مي باشد. كه اگر اين اختلاف را كمتر از قبل كنيم كاتاف به اصطلاح رگباري مي شود.

كاتاف رگباري براي موتور ضرر داشته و تاثيري در افزايش توان موتور ندارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.