امروزه به علت افزايش مراكز ريمپ و تيونينگ خودرو تنها با گذراندن يك دوره كوتاه ريمپ شروع به انجام ريمپ كرده و نه تنها علم كافي براي انجام اين كار را ندارند بلكه دستگاه هاي تخصصي هم ندارند. و با انجام اين كار نه تنها مزايا ريمپ را نخواهيد ديد بلكه باعث ضرر هاي به موتور خودرو خود خواهيد شد. ما با چندين سال تجربه در زمينه ريمپ و تيونينگ خودرو توانسته ايم رضايت مشتريان را جلب كرده ايم.
ريمپ ايسيو قسمتي از تيونينگ بزرگ خودرو ميباشد، تيونينگ خودرو شامل چيپ تيونينگ يا همان ريمپ ايسيو ، تيونينگ موتوري ، تيونينگ بدنه كه شامل باله ، هواكش ، رينگ و … ميباشد است. مجموعه تيونينگ خودرو دكتر ريمپ ريمپ ecu پژو پرشيا با ايسيو SSAT را براي خودرو شما ارائه ميكند :
1- رفع كپ حين حركت پرشيا
2- افزايش سرعت و شتاب اوليه پرشيا
3- افزايش سرعت و قدرت پرشيا
4- كاهش دماي كاركرد فن پژو پارس
5- برداشتن كاتاف ( حذف محدوديت دور موتور پژو پرشيا)
6- كاهش مصرف سوخت ( تنها با ريمپ كامل ارائه ميشود )
7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )
8- افزايش شتاب ثانويه پارس
9- رفع كپ اوليه
ريمپ ايسيو پرشيا ، با ايسيو اس ست ، با دريچه گاز معمولي براي افزايش سرعت و شتاب ، كاهش دماي كاركرد فن ، برداشتن كاتاف و كاهش مصرف سوخت صورت مي گيرد. اما هزينه ريمپ SSAT چقدر است ؟ در انتهاي اين مقاله اعلام شده است . ميزان بهبود پرشيا پس از ريمپ چقدر است ؟ اينها سوالاتي است كه در اين مقاله به آنها پاسخ خواهيم داد و به افزايش شتاب خواهيم رسيد ، در فيلم زير كه يكي از مشتريان فول ريمپ ايسيو پرشيا است، تنها با برنامه ريزي ecu خدمات ريمپ ايسيو را ارائه كرديم :
ريمپ خودرو پرشيا
ريمپ استيج وان Sage 1
در اين نوع ريمپ ايسيو پرشيا بر روي سوخت، جرقه، سنسور اكسيژن و دريچه گاز به نحوي كار مي شود كه با افزايش توان و گشتاور خودرو ، نزديك به 12% كاهش مصرف سوخت حاصل شود. اين نوع ريمپ براي استفاده هاي شهري و يوزر هايي كه ميخواهند لذت سواري بيشتري داشته باشند، انجام ميشود. تاثير اين نوع ريمپ 15% افزايش شتاب و سرعت ميباشد.
ريمپ استيج تو Stage 2
ريمپ بر روي موتور تقويت شده : در اين مرحله بر روي پاشش سوخت، نحوه جرقه زني ، اكسيژن و دريچه گاز به نحوي تغييرات اعمال ميكنيم كه افزايش توان موتور و گشتاور تا 20% حاصل گردد. نكته قابل توجه اين است كه خودرو هايي كه فاقد هدرز، كيت مكش و ساير تقويت كننده هاي موتور اند ، اگر بدون استفاده از سوخت با كيفيت اقدام به افزايش زياد اوانس و ريتارد براي بدست آوردن قدرت بيشتر كنند منجربه ناك و افزايش حرارت احتراق ميگردد. در وضعيت ناك مقدار انتقال گرما به ۱٫۷ برار ميرسد و گاها باعث آسيب پيستون مي شود و همين افزايش دما تخريب كاتاليزور را نيز سبب ميشود. پس براي جوابدهي مناسب ريمپ پرشيا با استيج 2 براي موتورهاي تقويت شده مناسب است.
ريمپ استيج تري Stage 3
ريمپ براي ماشين هاي مسابقه پرشيا : شركت دكتر ريمپ با ارائه خدمات ويژه براي ماشين هاي پيست پرشيا با استفاده از برنامه ويژه و ريمپ ايسيو بسيار حرفه اي با سوخت هايي نظير C16 يا الكل حداكثر توان موتور را براي اين عزيزان به ارمغان بياورد. شركت دكتر ريمپ با تغييرات اساسي در جداول سوخت و جرقه موتور توانايي تغيير سوخت موتور از بنزين به E85 ” الكل – بنزين ” را دارد. اكتان بالاي الكل (۱۱۶) و خاصيت خنك بودن آن حداكثر راندمان را ارائه ميكند.